Behöver nya reservdelar

Ja, jag behöver nya reservdelar till bilen. Denna bil upphör aldrig att förvåna mig! Den går sönder, precis hela tiden! Jag borde väl byta bil, istället för att hela tiden laga den, men vad gör man? Jag älskar min bil, ( förutom när den bråkar med mig då), men den är skön att köra och jag har haft den ett bra tag nu!
Så det är väl bara att bita i det sura äpplet och laga den, åter igen, denna gången för att gå igenom besiktningen. Tur jag har kompisar som grejar med bilar och kan hjälpa mig med detta!
Själv är jag inte så jättehaj på att fixa med såna saker, jag är bra på andra saker istället 🙂

trasig-bil

Kommentera

