Kul att kolla hus

Något jag brukar roa mig med när jag inte läser böcker är att kolla på olika mäklares hemsidor, som HusmanHagberg, och andra för att se vad det är för hus och lägenheter som är till salu. Jag fantiserar om dessa hus, hur jag skulle möblera i dem och hur jag skulle ha mitt hem om jag köpte nåt av deras objekt.

Nu sist kollade jag på ett par hus, som verkligen föll mig i smaken.
Som detta
husman1

Verkligen jättefint på insidan av den, kika in får ni se!!

Sedan denna

Ett sött litet torp kan man säga

Att drömma om hus är något jag alltid gjort, och en dag kanske jag kan köpa mitt eget!

Kommentera

